Imoteca și-a extins portofoliul de proiecte rezidențiale

Cu o creștere a proiectelor din portofoliu de 200% în ultimii doi ani, compania de consultanță și intermediere Imoteca și-a extins activitatea în orașele Constanța și Cluj-Napoca prin completarea portofoliului cu un număr de 1000 de unități rezidențiale în regim de exclusivitate în ansamblurile Record Residence și New Transilvania Residence.

Raportat doar la piața din București, Imoteca înregistrează  o creștere de 200% a ansamblurilor rezidențiale aflate în portofoliu. Dacă în 2016 agenția bifa 12 proiecte exclusive în portofoliu, în 2018 numărul acestora a crescut la 37.

Finalizate sau aflate în diverse stadii de construcție, cele 37 de ansambluri totalizează 4800 de unități locative și au o valoare de piață de aproximativ 400 de milioane €.

„Această creștere se datorează în special dezvoltării segmentului business to business și înțelegerii faptului că orice client care trece pe la noi trebuie să rămână un partener pe termen lung al companiei. A fost o muncă asiduă în ultimii doi ani, dar avem o echipă foarte puternică, de oameni energici și experimentați care muncesc cu pasiune și cărora le sunt recunoscătoare zilnic.” spune Rafaela Nebreda.

Imoteca s-a extins și în provincie

Începand cu anul 2018, Imoteca va activa și pe piețele din Constanța și Cluj-Napoca. Ansamblul Record Residence din Cluj Napoca este dezvoltat de compania belgiană Speedwell, are 260  unități locative și construcția urmează să inceapă în acest an.

Ansamblul rezidențial din Constanța este dezvoltat de Gran Via Real Estate și va avea 800 de unități locative și facilități integrate. Proiectul urmează să fie lansat în a doua jumătate a anului 2018.

„Urmărim de câțiva ani potențialul câtorva orașe mari de provincie. Am sfătuit dezvoltatorii să se orienteze spre Constanța și Cluj, dar există în continuare alte orașe cu potențial la fel de mare ca și Bucurețtiul. Aceste doua ansambluri sunt rezultatul câtorva ani de muncă, de prospecte de piață, de consiliere constantă a dezvoltatorilor pe fiecare segment de lucru în parte, de la achiziția terenului la studii de proximitate și strategie de marketing.” a adăugat Rafaela Nebreda.

- Publicitate -

Ce program au de Paște magazinele Carrefour și Supeco

În perioada 26 aprilie – 5 mai, magazinele Carrefour și Supeco au un program special pentru perioada sărbătorilor pascale,...

Cu 19% mai multe apartamente vândute în primul trimestru al anului 2024

Piața rezidențială a început bine anul 2024, cu un prim trimestru încheiat cu o creștere de 18% a numărului...