Primul hipermarket 100% online din România, Freshful by eMAG a depășit pragul de 100.000 de clienți activi în platformă. În medie, o familie alocă până la 1.000 lei pentru alimentele achiziționate într-o lună.
În topul celor mai comandate produse sunt verdețurile, urmate de fructe, legume, pâine proaspătă, apă și băuturi răcoritoare, Este foarte căutat pătrunjelul verde proaspăt cules, cu 157.183 de legături livrate până acum.
De la lansare, din octombrie 2021 și până în prezent au fost livrate peste 1,25 milioane de banane și 263.000 bucăți de avocado, dar și 225.591 de pâini proaspăt scoase din cuptor.
În 75% dintre comenzi sunt incluse apa sau băuturile carbogazoase, urmate apoi de lactate. În total, Freshful by eMAG a livrat 7.211 metri cubi de băuturi, dintre care 5.841 metri cubi de apă și 100.000 litri de vin.
Produsele comercializate de Freshful by eMAG provin din surse locale, iar ponderea acestora variază în funcție de sezon. Vara, sortimentul de legume și fructe ajunge la un procent de 80% din producție locală.
Clienții preferă comenzile prin intermediul aplicației online
Ponderea comenzilor plasate de clienții Freshful by eMAG prin intermediul aplicației mobile este de 78%, fiind plasate în special seara și programate pentru livrare a doua zi, până în prânz.
Bugetul mediu alocat pentru o comandă este de 313 lei și poate conține, în medie, până la 35 de produse, cu o medie de 22 de articole unice.
Cea mai mare comandă înregistrată în platformă până acum a fost de aproape 6.500 de lei, iar cel mai activ client a plasat până în prezent 251 de comenzi, cu o recurență de aproximativ o comandă o dată la două zile.
Femeile sunt cei mai activi utilizatori ai platformei, în proporție de 61%. Acestea comandă preponderent alimente, în timp ce bărbații comandă mai degrabă produse pentru casă și băuturi.