Tazz by eMAG a atras investiții de peste 25 milioane lei în ultimele 6 luni

Platforma Tazz by eMAG a reușit să atragă investiții în valoare de peste 25 de milioane de lei în ultimele șase luni.

Capitalul va fi direcționat în dezvoltări în tehnologie și infrastructură, dar și în creșterea echipei și extinderea parteneriatelor cu restaurante și retaileri.

Printre investițiile importante pe care Tazz by eMAG le are în lucru se numără o nouă aplicație pentru clienți. Totodată, compania are în vedere o aplicație destinată curierilor, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificații.

Dezvoltările vor fi realizate de echipa de internă de software developers, care va ajunge la 100 de specialiști în 2021.

Numărul partenerilor Tazz by eMAG a crescut în această perioadă de patru ori față de începutul acestui an, ajungând la 2.000. Totodată, compania estimează o creștere de zece ori a vânzărilor realizate prin intermediul platformei până la finalul anului.

Tazz by eMAG este prezentă în orașele mari precum București, Timișoara, Cluj, Brașov, Sibiu, Arad, Iași, Constanța.

Aplicația Tazz by eMAG cuprinde peste 2.000 de restaurante, printre care lanțuri internaționale precum McDonald’s sau Hard Rock Café.

Printre retailerii prezenți pe platforma Tazz by eMAG se numără Mega Image, Decathlon, Cărturești, dar  și farmacii, pet shop-uri sau magazine de îngrijire personală și înfrumusețare.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Sistemul de plăți BLIK a primit autorizație de la Banca Națională a României

Procesatorul polonez de plăți BLIK a obținut autorizația de funcționare din partea Băncii Naționale a României. În primă fază,...

EVOLOR inaugurează o nouă fabrică pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea

EVOLOR inaugurează o nouă unitate de producție pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea, pe locația fostei fabrici Chempro, achiziționată...