Platforma Tazz by eMAG a reușit să atragă investiții în valoare de peste 25 de milioane de lei în ultimele șase luni.
Capitalul va fi direcționat în dezvoltări în tehnologie și infrastructură, dar și în creșterea echipei și extinderea parteneriatelor cu restaurante și retaileri.
Printre investițiile importante pe care Tazz by eMAG le are în lucru se numără o nouă aplicație pentru clienți. Totodată, compania are în vedere o aplicație destinată curierilor, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificații.
Dezvoltările vor fi realizate de echipa de internă de software developers, care va ajunge la 100 de specialiști în 2021.
Numărul partenerilor Tazz by eMAG a crescut în această perioadă de patru ori față de începutul acestui an, ajungând la 2.000. Totodată, compania estimează o creștere de zece ori a vânzărilor realizate prin intermediul platformei până la finalul anului.
Tazz by eMAG este prezentă în orașele mari precum București, Timișoara, Cluj, Brașov, Sibiu, Arad, Iași, Constanța.
Aplicația Tazz by eMAG cuprinde peste 2.000 de restaurante, printre care lanțuri internaționale precum McDonald’s sau Hard Rock Café.
Printre retailerii prezenți pe platforma Tazz by eMAG se numără Mega Image, Decathlon, Cărturești, dar și farmacii, pet shop-uri sau magazine de îngrijire personală și înfrumusețare.