În luna aprilie, Flanco a continuat extinderea rețelei sale de magazine sub conceptul Smart Discounter, inaugurând două noi spații comerciale și reamenajând un al treilea. Astfel, retailerul a ajuns la 22 de puncte de vânzare sub acest brand.
Flanco a deschis cel de-al treilea magazin al său din Iași, în noul centrul comercial Mall Moldova, inaugurat în 17 aprilie. Un al treilea magazin pe plan local a fost deschis si în Tulcea, în complexul Winmarkt.
Totodată, magazinul Flanco din complexul Muntenia din Târgoviște a fost reamenajat și redeschis sub noua identitate de brand, Târgoviște fiind, la rândul său, un oraș cu trei magazine deținute de retailer. Cele trei noi spații comerciale au o suprafață totală de aproximativ 2.000 mp.
Odată cu aceste inaugurări, numărul orașelor în care noul concept este prezent ajunge la 17: Iași, Tulcea, Târgoviste, București, Ploiești, Pitești, Constanța, Brașov, Suceava, Focșani, Râmnicu-Vâlcea, Târgu-Frumos, Codlea, Huși, Arad, Râmnicu-Sărat și Giurgiu.
Întreaga rețea de magazine Flanco oferă clienților acces la discounturi inteligente, precum și la suita completă de servicii a retailerului. Printre acestea se numără programul „Rabla la telefoane”, programul Rabla pentru electrocansice, cu voucher în valoare de 300 de lei pe loc, precum și soluții flexibile de finanțare și retur în 45 de zile.