KPMG a lansat ediția 2021 a Raportului „Customer Experience Excellence”. Comparativ cu 2020, doar două companii se regăsesc în topul de anul acesta.
Acestea sunt IKEA, care a urcat două poziții, și Netflix, care a urcat o poziție.
În 2021, FarmaciaTei.ro, 5 to go și Bolt sunt Top 3 companii în Customer Experience Excellence. Urmează Netflix, IKEA, Bringo, Allianz, Notino, Groupama și Zara Home.
Raportul prezintă o piață ce a trecut printr-o serie de schimbări fundamentale în ultimul an, acestea având un impact semnificativ asupra comportamentului cumpărătorilor.
Pe fondul incertitudinii economice și al crizei pandemice, consumatorii au început să acorde atenție sporită asupra modului în care își gestionează bugetul.
Acest lucru este vizibil și în piața din România și se reflectă în modul în care clienții au evaluat brand-urile incluse în studiu.
Liderii sunt companii recunoscute pentru raportul calitate-preț al produselor și serviciilor oferite și care construiesc experiențe pozitive atât în mediul digital, cât și offline.
Mai mult, comparativ cu anul precedent, piața a crescut într-un ritm mai lent din perspectiva scorului ce măsoară calitatea experienței clientului.
Sectorul de „Restaurante, Fast Food & Food Delivery” are cea mai bună performanță din acest an, fiind clasat pe primul loc cu un un scor cu 4% mai mare comparativ cu media pieței.