Farmacia Tei, pe primul loc în KPMG Customer Experience Excellence 2021

KPMG a lansat ediția 2021 a Raportului „Customer Experience Excellence”. Comparativ cu 2020, doar două companii se regăsesc în topul de anul acesta.

Acestea sunt IKEA, care a urcat două poziții, și Netflix, care a urcat o poziție.

În 2021, FarmaciaTei.ro, 5 to go și Bolt sunt Top 3 companii în Customer Experience Excellence. Urmează Netflix, IKEA, Bringo, Allianz, Notino, Groupama și Zara Home.

Raportul prezintă o piață ce a trecut printr-o serie de schimbări fundamentale în ultimul an, acestea având un impact semnificativ asupra comportamentului cumpărătorilor.

Pe fondul incertitudinii economice și al crizei pandemice, consumatorii au început să acorde atenție sporită asupra modului în care își gestionează bugetul.

Acest lucru este vizibil și în piața din România și se reflectă în modul în care clienții au evaluat brand-urile incluse în studiu.

Liderii sunt companii recunoscute pentru raportul calitate-preț al produselor și serviciilor oferite și care construiesc experiențe pozitive atât în mediul digital, cât și offline.

Mai mult, comparativ cu anul precedent, piața a crescut într-un ritm mai lent din perspectiva scorului ce măsoară calitatea experienței clientului.

Sectorul de „Restaurante, Fast Food & Food Delivery” are cea mai bună performanță din acest an, fiind clasat pe primul loc cu un un scor cu 4% mai mare comparativ cu media pieței.

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...