evoMAG listează peste 2.000 de produse ce pot fi comandate prin Glovo

evoMAG extinde parteneriatul cu Glovo și crește valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație la peste 600 lei.

Comenzile plasate prin Glovo sunt livrate în mai puțin de o oră clienților din București.

Peste 2.000 de produse sunt disponibile, în prezent, pentru a fi comandate prin intermediul aplicației Glovo.

Acestea sunt împărțite în 59 de categorii, iar toate produsele listate în aplicație se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat.

Acest lucru permite ridicarea lor din depozit și livrarea către clienții finali în mai puțin de 60 de minute (în medie, 45 de minute).

Aproximativ 500 de comenzi sunt realizate lunar cu livrare prin Glovo și au o valoare medie de peste 130 de lei.

Targetul de vânzări prin Glovo din perioada următoare este de circa 1.000 de comenzi pe lună.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...