După achiziția grupului de clinici MEDSTAR, MedLife le va pune sub umbrela brandului Sfânta Maria

MedLife a preluat pachetul integral de acțiuni al grupului de clinici MEDSTAR, un furnizor cu tradiție din Cluj-Napoca, activ în domeniul serviciilor medicale ambulatorii și paraclinice. Prin această tranzacție, MedLife va include locațiile MEDSTAR în rețeaua Sfânta Maria.

Fondat în anul 2004, MEDSTAR este un grup de companii format din 4 clinici, un laborator, imagistică ușoară și 2 baze de recuperare cu activitate exclusiv în municipiul Cluj-Napoca. În 2024, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 32 milioane de lei.

MEDSTAR oferă servicii integrate de ambulator și paraclinic, acoperind peste 30 de specialități medicale, cu o echipă de peste 200 de specialiști. Portofoliul cuprinde consultații de specialitate, analize de laborator, servicii de radiologie, mamografie, investigații DEXA, medicină muncii, precum și servicii complete de recuperare medicală pentru copii și adulți.

Brandul Sfânta Maria este o rețea medicală care reunește în prezent peste 60 de unități medicale proprii, rezultat al proiectelor de achiziție și dezvoltare organică din ultimii ani. Brandul s-a născut din integrarea clinicilor și laboratoarelor Diamed, Ghencea, Anima și Life Med, și a fost extins ulterior prin preluarea unor operatori regionali.

Cu o prezență pe piața românească de 6 ani, brandul medical Sfânta Maria oferă o gamă variată de servicii medicale, având ca focus, în special, servciiile decontate prin sistemul național de asigurări de sănătate. De asemenea, Sfânta Mari are una dintre cele mai mari rețele de medici de specialitate în contract cu CNAS, dar și prin una din cele mai mai mari rețele de cabinete de medicină de familie.

CITEȘTE ȘI | MedLife încheie anul cu o creștere de 29% a cifrei de afaceri

- publicitate -

articole noi