MedLife încheie anul 2018 cu o creștere de 29% a cifrei de afaceri

medlife braila
Hyperclinica MedLife Brăila

MedLife anunță încheierea anului 2018 cu o cifră de afaceri, consolidată la nivel de grup, în valoare de 804 milioane de lei, înregistrând astfel o creștere de 29% față de 2017.

În ceea ce privește cifra de afaceri împărțită pe liniile de business, clinicile și divizia corporate au cea mai mare pondere, 31%, respectiv 21%, iar de menționat este că segmentul clinicilor a avut o creștere de aproximativ 50% față de 2017.

Clasamentul este urmat de spitale și laboratoare, cu pondere de 20%, respectiv 17%. Potrivit reprezentanților companiei, rezultatele obținute sunt în linie cu estimările inițiale și semnificativ peste ritmul de creștere al pieței.

„Anul 2018 a fost un an plin de provocări, de proiecte ce au vizat dezvoltarea prin achiziții. Am finalizat tranzacția Polisano și am adus in grupul nostru prin achiziția unor pachete majoritare alte trei companii, Ghencea Medical Center, Solomed și Transilvania Imagistică, iar în momentul de față, am ajuns la o acoperire foarte bună a țării. Totodată, am făcut un pas important pentru o noua etapă de digitalizare a businessului prin adăugarea în portofoliu a celui mai mare hub de informații medicale – sfatulmedicului.ro”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.

Sfânta Maria, un brand pentru orașele medii și mici

În toamna anului trecut a fost lansat oficial brandul Sfânta Maria, fiind inaugurată prima clinică la Bacău. 

Sfânta Maria beneficiază de o rețea extinsă de medici de familie și medici specialiști în contract cu CNAS, punând la dispoziția pacienților servicii medicale de calitate și o paletă largă de analize.

În 2019, al doilea brand al grupului MedLife, va avea ca strategie acoperirea orașelor sub 100.000 de locuitori.