Deloitte și FintechOS, transformă digital CEC Bank

Pachetul „Bun Venit!”, lansat de curând de CEC Bank, poate fi accesat 100% online cu ajutorul unei soluții dezvoltate în cadrul unui parteneriat Deloitte-FintechOS.

Proiectul amplu de digitalizare a produselor și serviciilor oferite clienților din România și de peste hotare, „Bun Venit!”, poate fi accesat 100% online și include cont curent, card de debit și acces la serviciul Mobile Banking.

Acest proiect este printre primele finalizate în cadrul parteneriatul strategic dintre Deloitte România și FintechOS, prin care cele două entități oferă instituțiilor financiare soluții de transformare digitală și de automatizare a proceselor de business.

Soluția tehnică folosită permite clienților să parcurgă online toate etapele necesare deschiderii pachetului, care include cont curent, card de debit și serviciul Mobile Banking.

Procesul presupune mai multe niveluri de securitate, printre care verificarea aplicantului, utilizarea unor algoritmi de inteligență artificială pentru recunoașterea datelor și recunoaștere facială, precum și apel video cu angajați ai băncii.

Contractul este finalizat cu ajutorul semnăturii electronice calificate, după care banca îl trimite prin e-mail clientului.

Deschiderea contului curent din cadrul pachetului „Bun Venit!” și accesul la Mobile Banking se realizează imediat după finalizarea procesului de înregistrare online, iar cardul este emis și trimis prin poștă la adresa indicată de client.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...