Cum au fost afectate cumpărăturile online de războiul din Ucraina

75% dintre cumpărătorii online au declarat că vor cheltui mai mult sau cel puțin aceeași sumă de bani ca în 2021 pentru achizițiile de modă, conform unui studiu GLAMI.

Cu toate acestea, 73% dintre cei care vor cumpăra la fel de mult ca în 2021, vor acorda o atenție deosebită articolelor aflate la reducere.

Cei care intenționează să diminueze cheltuielile vor recurge la reducerea achizițiilor vestimentare (70%), dar nu vor trece la segmente mai ieftine.

Întrebați direct cum simt că războiul din Ucraina a afectat cumpărăturile vestimentare, 66% dintre respondenți au afirmat că au redus consumul pentru a economisi bani.

Un procent mic de cumpărători (6%) au spus că intenționează să cumpere mai multe produse de bază, precum șosete, lenjerie etc., pentru a face un kit de supraviețuire.

Pe de altă parte, 67% dintre vizitatorii consideră că prețurile la haine, pantofi și accesorii au crescut recent.

CITEȘTE ȘI: Comenzile online pentru articolele de îmbrăcăminte de vară s-au dublat

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...