Cora extinde la nivel național serviciul de livrare a comenzilor online

Clienții pot accesa peste 30.000 de produse listate, dar în prima fază nu vor putea fi comandate produse proaspete. Livrarea costă 25 de lei

Cora, care operează 10 hipermarketuri și 8 magazine de proximitate pe plan local, își consolidează operațiunile e-commerce prin extinderea serviciului de livrare la nivel național.

Timpii de livrare variază, în funcție de distanță și de volumul comenzii, fiind între 30 de minute și 48 de ore. Există posibilitatea alegerii intervalului orar de livrare pentru comenzi din zone aflate în afara orașelor în care Cora este prezentă cu magazine.

Serviciul implică patru hub-uri de livrare, magazinele Cora Lujerului (București) – care va acoperi zona de Sud-Vest, Cora Constanța – care va livra în Sud-Est, Cora Cluj – cu livrări în Nord-Vest și Cora Bacău, care va acoperi zona de Nord-Est a țării.

Livrările se fac prin intermediul FAN Curier, Sameday și DPD. Parteneriatele cu Glovo, Tazz, FAN Courier și Bringo rămân în vigoare, acoperind toate magazinele din grup.

CITEȘTE ȘI: Cora extinde la Cluj Napoca serviciul de comenzi online cu livrare acasă

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...