Bosch Service Solutions deschide un hub global de achiziții la Timișoara

Pentru a susține dezvoltarea noului hub, Bosch Services Solutions Timișoara a angajat aproximativ 50 de persoane noi în 2021.

Noul hub de la Timișoara se ocupă de achiziția de servicii logistice, profesionale, echipamente și servicii IT, utilaje și linii de producție.

Se adaugă servicii de întreținere a echipamentelor de producție, servicii de management al clădirilor, precum și gestionarea nevoilor provenite de la locațiile din grupul Bosch, la nivel european.

Oportunități profesionale pentru viitor

Locația din Timișoara oferă oportunități de carieră pe diverse niveluri de expertiză, în diferite domenii de activitate: contabilitate, controlling, comercial, IT, achiziții, logistică și altele.

Cele mai multe poziții deschise se adresează vorbitorilor de limba engleză, germană, franceză, spaniolă, turcă, italiană, cehă și maghiară.

Bosch Service Solutions Timișoara, o istorie de 14 ani

De 14 ani, cei 600 angajați ai diviziei Bosch Service Solutions Timișoara oferă servicii în 18 limbi străine clienților interni și externi.

Compania oferă soluții software adaptate, utilizând tehnologii noi precum RPA (Robotic Process Automation) sau inteligența artificială, care elimină sarcinile repetitive.

Grupul Bosch este prezent în România de 27 de ani și are peste 8.160 de angajați în cinci entităţi.

CITEȘTE SI: Bosch Service Solutions își mută birourile în ISHO Offices

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...