Bosch Service Solutions își mută birourile în ISHO Offices

Bosch Service Solutions și-a mutat operațiunile într-o nouă clădire de birouri din inima Timișoarei, ISHO Offices.

Pentru a ține pasul cu creșterea semnificativă din cadrul diviziei de servicii de externalizare, Bosch a închiriat patru etaje cu o suprafaţă totală de birouri de 6.600 metri pătrați în cadrul noului proiect imobiliar ISHO Offices.

Bosch a investit aproximativ un milion de euro în noile birouri ce încorporează elemente arhitecturale inovatoare pentru a crea condiţii de muncă inspiraționale, și care pot găzdui peste 850 de spaţii de lucru.

„Ne face o deosebită plăcere să inaugurăm noile noastre birouri moderne din Timișoara, împreună cu partenerii noștri din comunitatea locală multiculturală şi vibrantă. Bosch Service Solutions Timișoara s-a bucurat de un succes deosebit în decursul ultimilor unsprezece ani și a devenit un jucător important pe piața europeană a serviciilor de externalizare”, a declarat Joerg Fischer, președintele Bosch Service Solutions.

„Relocarea operațiunilor într-o nouă clădire de birouri, situată în inima Timișoarei, reprezintă un pas important în dezvoltarea organizației noastre”, a spus Raluca Românu, director general Bosch Service Solutions Timișoara. Vom continua să ne consolidăm activitățile și prezența locală prin investiții viitoare, cu scopul de a le oferi angajaţilor noștri nu doar condiții optime de muncă, ci și diferite posibilități de dezvoltare profesională”, a continuat Românu.

Creștere continuă a operațiunilor de externalizare a proceselor de afaceri

Bosch Service Solutions Timișoara este parte a furnizorului global de servicii de externalizare a proceselor de afaceri care deține un număr de aproximativ 9.000 de angajaţi în 27 de locații și folosește tehnologie de ultimă generaţie și conectivitatea prin internet pentru dezvoltarea de soluții integrate și inovatoare de servicii în domeniile mobilității, monitorizării și experienței clienților, precum și servicii de externalizare a afacerilor (BPO și SSC).

Bosch Service Solutions Timişoara numără în prezent mai mult de 1.000 de angajaţi şi a înregistrat o creștere a vânzărilor de două cifre în 2017, fiind astfel principala locaţie din Europa care oferă servicii de externalizare pentru Grupul Bosch.

Principalii factori care au determinat creşterea locației din România sunt abordarea orientată către client, gradul înalt de complexitate a proiectelor și diversitatea lingvistică, ce permite oferirea de servicii în 18 limbi în domenii precum: suport și consultanță IT, managementul relațiilor cu clienții, servicii financiare și contabile, managementul comenzilor și servicii de achiziții pentru clienți din diferite domenii de activitate.

- Publicitate -

Brandul românesc 5 to go urcă pe locul 7 în topul european al cafenelelor

Brandul românesc 5 to go, care a depășit recent borna de 600 de locații deschise, urcă pe locul 7...

Mai bine de jumătate din angajații la stat au vârsta cuprinsă între 45 și 65 ani

În sectorul public, majoritatea persoanelor sunt de vârstă mai înaintată, 54% dintre persoanele din categoria de vârstă 46-55 ani...