Bonami prognoza la începutul anului vânzări de 77 milioane euro în 2021, dar acest prag a fost modificat la 96 milioane euro.
12% din această cifră sau aproximativ 11,5 milioane euro ar trebui să fie realizat în România.
Decizia vine în urma unor rezultate foarte bune la acest început de an. Pe piața din România, Bonami a înregistrat o creștere de 50% YoY în primele 3 luni din 2021.
Pavel Vopařil, CEO Bonami a explicat: După primele trei luni din 2021 a trebuit să reevaluăm prognoza. Creștem semnificativ mai repede
Unele produse s-au evidențiat în acest an, cum ar fi canapele, saltele sau perne, ceea ce indică faptul că oamenii doresc în continuare să investească pentru a-și face căminul mai confortabil.
Și accesoriile sau mobilierul pentru grădină au crescut în importanță și datorită faptului că Bonami a introdus propria marcă.
Vopařil a precizat: Acum avem zeci de produse proprii, până la sfârșitul anului aș dori să oferim sute. În viitor, vom vinde câteva mii de tipuri de bunuri sub mărcile noastre
În perioada următoare se va lucra la optimizarea site-ului web și a metodelor de livrare. În funcție de evoluția pandemiei și a restricțiilor impuse, Bonami va evalua oportunitatea deschiderii de magazine în noi locații.
Pe de altă parte, extinderea internațională a companiei va continua anul acesta.