Bolt, program de francizare pentru extinderea pe noi piețe internaționale

Bolt, platforma europeană de mobilitate, lansează Bolt Franchise pentru a pune serviciile de transport urban și de livrare la dispoziția mai multor clienți din întreaga lume.

Noul program de francizare își propune să continue accelerarea creșterii companiei Bolt, prin extinderea în afara piețelor sale de bază, din Europa și Africa, în regiuni precum America Latină și Asia.

Bolt este prima platformă de mobilitate care lansează, la nivel global, un program de francizare pentru transport la cerere și livrare de alimente.

Bolt va face echipă cu francizații pentru derularea serviciilor de mobilitate pe piețele lor, pe baza unei cote din venit.

Antreprenorii care se alătură Bolt Franchise vor răspunde de operațiunile locale, cum ar fi marketingul, asistența pentru clienți, contractarea șoferilor și a livratorilor.

Companiile pot alege să se asocieze cu Bolt pentru a lansa unul sau mai multe servicii, inclusiv ride-hailing, micromobilitate cu trotinete și biciclete electrice sau livrare de alimente.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...