Aproape 80% dintre companii își recompensează angajații la final de an

Un sondaj eJobs arată că 87% dintre angajatori oferă în continuare beneficii salariaților și doar 3% au renunțat la ele odată cu declanșarea pandemiei.

10% dintre respondenți recunosc că nu oferă beneficii angajaților în prezent și că nu o făceau nici înainte de pandemie.

Finalul acestui arată că 77% dintre companii își vor recompensa angajații de sărbători. 28% dintre acestea vor acorda prime, iar 18% vor oferi zile libere.

16% dinstre respondenți spun că vor recompensa angajații cu pachete de sărbători, în timp ce 15% vor acorda beneficii precum al 13-lea salariu, bonus de performanță sau teambuilding.

Pe de altă parte, 12% vor organiza petreceri de Crăciun în acest an, în timp ce 11% dintre angajatori nu vor oferi niciun beneficiu suplimentar la final de 2021.

Ce beneficii vor primi angajații în 2022?

La capitolul planuri pentru 2022, aproape o treime dintre companii își propun să ofere beneficii extrasalariale cu valori cuprinse între 200 și 400 lei per angajat.

Alte 24% vor să investească între 400 și 600 lei pentru fiecare persoană și aproape 20% își propun să ofere beneficii extrasalariale de peste 1.000 lei per membru în 2022.

Tichetele de masă rămân, în continuare, în topul celor mai populare beneficii extrasalariale și în 2022, având în vedere că 20% dintre angajatori le vor oferi și anul viitor.

Interesul pentru zona de sănătate este unul ridicat, iar 19% dintre managerii de resurse umane participanți la sondaj au menționat că vor acorda și în 2022 abonamente la clinici private, în timp ce 3% pun pe listă consilierea psihologică.

Cum arată pachetul de beneficii ideal în opinia angajatorilor?

Dacă ar fi puși în postura de a-și configura pachetul ideal de beneficii, fără o limită de buget, 43% dintre angajatori spun că ar extinde beneficiile către membrii familiei angajaților.

Ar fi incluse aici decontarea cheltuielilor pentru grădinițele sau creșele copiilor.

Aproape o treime ar scurta la patru zile săptămâna de lucru, iar 11% ar asigura angajaților o menajeră, un bucătar sau un șofer personal.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...