Apetitul românilor pentru smart home a dus la o creștere a afacerilor Somfy

Somfy, unul dintre cei mai importanți jucători din industria smart home, anunță o creștere de 29% a afacerilor în 2021.

Creșterea a fost determinată de un impuls accelerat al vânzărilor și a tendinței puternice de automatizare a caselor și clădirilor, atât la interior, cât și la exterior.

Ritmul de creştere a produselor conectate Somfy a fost de peste 40% în 2021, o creștere substanțială, totuși puternic afectată de lipsa componentelor electronice.

La nivel global, vânzările Somfy au atins 1,48 miliarde euro în anul 2021, reprezentând o creștere de 17,6% comparativ de anul financiar precedent.

Printre zonele cu o contribuție importantă la această performanță se numără și Europa de Est, având o creștere de 19,7%.

Pentru 2022 se observă o serie de factori care vor stimula suplimentar nivelul comenzilor, aflat deja la un nivel semnificativ mai mare decât cel anticipat.

Printre acești factori se numără extinderea până la 140.000 euro a plafonului pentru locuințele noi care beneficiază de cota de 5% TVA, nevoia de diferențiere din ce în ce mai ridicată a dezvoltatorilor imobiliari, creșterea exigențelor cumpărătorilor în materie de calitate, confort și eficientă energetică și noile cerințe de performanță energetică a clădirilor.

CITEȘTE ȘI: Au crescut vânzările sistemelor de automatizare pentru perdele şi draperii Somfy

- publicitate -

articole noi