Angajații ar vrea să lucreze ocazional dintr-o altă locație decât casa sau biroul

Mai mult de trei sferturi (79%) dintre respondenții unui studiu Accenture au declarat că ar dori să lucreze ocazional dintr-o altă locație decât casa sau locul de muncă.

Mai mult de jumătate au spus că ar fi dispuși să plătească până la 100 dolari pe lună din propriile buzunare pentru a lucra de la o cafenea, bar, hotel, sau un retailer, cu un spațiu dedicat.

Oamenii vor reduce puternic călătoriile de afaceri

Dorința de a lucra dintr-un „al treilea spațiu” este însoțită de o schimbare a atitudinilor față de călătoriile de afaceri.

Jumătate (46%) dintre respondenți au declarat că nu au planuri de a călătorie în scop de business după pandemie sau intenționează să reducă la jumătate acest tip de călătorii.

Perspectivele actuale indică faptul că revenirea la călătorii se va relua în principal pe segmentul recreativ.

Schimbările în obiceiurile consumatorilor sunt permanente

Creșterea semnificativă a comerțului electronic va rămâne sau se va accelera în continuare.

Proporția achizițiilor online de produse precum alimente, decorațiuni interioare, modă și produse de lux de către utilizatorii mai puțin obișnuiți cu comerțul electronic a crescut cu 343%.

Ce achiziții online au realizat utilizatorii noi în pandemie

  • 333% la alimente pentru gătit acasă
  • 347% la băuturi alcoolice
  • 319% la decorațiuni interioare
  • 375% la haine și încălțăminte
  • 360% la electronice
  • 314% la mâncare la pachet sau livrări de la restaurante
  • 350% la produse de îngrijire personală și cosmetice
  • 341% la unelte și materiale DIY
  • 315% la produse de lux

- Publicitate -

Cum alegi scaunele ideale pentru ca musafirii să fie impresionați la prima vedere?

Vrei să-ți surprinzi oaspeții chiar din primul moment în care intră în bucătărie? Alegerea scaunelor nu ține doar de...

Creștere timidă a turismului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...