Grupul Agroland anunță o creștere semnificativă a producției de furaje și a ouălor de consum vândute în primul trimestru din 2025. Astfel, în această perioadă, fabricile de la Caransebeș și Ișalnița au produs o cantitate de 7.198 de tone de furaje, o creștere de 93% față de primul trimestru din 2024.
De asemenea, producția vândută de la platforma avicolă a companiei de la Mihăilești a fost de 20,8 milioane ouă de consum, după ce producția medie vândută lunar a crescut de la 5,1 milioane în primul trimestru din 2024 la 6,9 milioane de ouă în acest an.
Grupul Agroland continuă și în acest an investițiile în aceste două verticale de business. În prezent, grupul desfășoară un proces de extindere a fabricii de furaje de la Ișalnița, estimat să fie finalizat până la finalul acestui an. De asemenea, a achiziționat recent prima fermă de producție a ouălor ecologice înființată în România, cu o capacitate anuală estimată la 3 milioane de ouă BIO.
În ceea ce privește segmentul de retail, la finalul primului trimestru din 2025, grupul Agroland opera 89 de magazine proprii, dintre care 71 de magazine tradiționale și 18 magazine în format MEGA. În primele trei luni ale anului, acestea au înregistrat o creștere de 22% a numărului de clienți, la 357.000 de persoane.
De asemenea, valoarea medie a bonului fiscal a crescut cu 3% în comparație cu perioada similară din 2024, ajungând la 81 de lei. Grupul se așteaptă ca magazinele francizate să obțină rezultate comparabile, având în vedere mărfurile achiziționate în primul trimestru din 2025.