All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

joi | 26 noiembrie | 2020
1.8 C
București

Agroland, cifră de afaceri în creștere cu 18% în primul semestru

Agroland, compania care deține cea mai mare reţea de magazine agricole din România, a încheiat primul semestru din 2020 cu o cifră de afaceri de 25,5 milioane de euro, în creștere cu 18% față de aceeași perioadă din 2019.

Profitul net s-a situat la 1,75 milioane euro, o valoare de aproape patru ori mai mare decât cea înregistrată pe parcursul lui 2019.

Agroland a raportat, în S1 2020, unele dintre cele mai bune rezultate din cei peste 20 de ani de existență pe piața locală.

Potrivit reprezentanților companiei, tendința ascendentă se datorează atât oportunităților generate de criza COVID-19 pe acest segment de piață, cât și a investițiilor realizate de Agroland în 2019, care au vizat diversificarea gamei de produse și deschiderea de noi magazine. 

- PUBLICITATE -

În primele șase luni ale anului curent, indicatorul EBITDA, care include profitul operațional și cheltuielile de amortizare, s-a situat la 2,2 milioane de euro, în timp ce același indice aferent celor două semestre din 2019 a fost de 1,5 milioane de euro.

De asemenea, vânzările Agroland s-au majorat cu 18% în S1 2020, în comparație cu S1 2019, cele mai importante creșteri fiind:

  • 80% pentru categoria produselor de grădinărit;
  • 50% pentru segmentul produselor de hrană și de îngrijire a animalelor de companie;
  • 15% pentru gama de produse destinate fermelor.

Numărul de clienți în mediul online s-a majorat cu 400%, iar în offline cu 5%. 

Rețeaua Agroland numără 247 de magazine, situate în 28 de județe și concentrate în Banat și în zonele de sud și est ale țării.

- PUBLICITATE -