Afacerile comercianților care vând în eMAG Marketplace au crescut anul acesta cu 14%

Vânzările sellerilor din Marketplace pe platforma eMAG.ro au crescut cu 14% în primele opt luni ale acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut, peste media din retail.

Totodată, oferta de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, adică cu 31% mai mult față de anul trecut, până la peste 16 milioane de produse, cumulat cu oferta eMAG.

Numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în cele tre țări unde compania este prezentă, România, Bulgaria și Ungaria.

Programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria și Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an. Aceștia au listat gratuit 7,4 milioane de oferte în Ungaria și Bulgaria anul acesta.

Programul Fulfilment by eMAG (FBE) a atras, la rândul său, de 2,5 ori mai mulți selleri care beneficiază de livrări internaționale din România către Bulgaria și Ungaria. În prezent, numărul acestora se ridică la peste 2.500.

CITEȘTE ȘI: 50 de manageri de la eMAG vor studia la Yale School of Management

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...