Planurile PENNY de expansiune pe plan local vizează investiții de 3 miliarde euro în următorii 10 ani, cu scopul de a extinde rețeaua la 1.000 de magazine și noi spații logistice. Pentru 2025 sunt planificate 40 deschideri de noi magazine și finalizarea lucrărilor la depozitul logistic din Mihăilești, județul Giurgiu.
Retailerul a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de peste 9,4 miliarde de lei, reprezentând o creștere de 13.47% față de anul anterior. Compania a investit peste 868 milioane de lei, echivalentul a peste 177 milioane de euro, în extinderea și modernizarea rețelei sale, pentru atingerea pragului de 400 de magazine.
Astfel, până la sfârșitul anului trecut, PENNY a ajuns să opereze 416 de magazine și 4 centre logistice, începând totodată lucrările la cel de-al cincilea centru logistic. Este al 10-lea an consecutiv în care filiala din România a avut cea mai mare creștere a cifrei de afaceri în rândul entităților de retail alimentar din grupul REWE.
Magazinele noi sunt echipate cu sisteme de refrigerare cu CO2 și oferă stații de încărcare pentru vehicule electrice, iar formatul unităților este îmbunătățit în permanență în funcție de feedbackul clienților. Astfel, magazinele au fost dotate cu 112 case de tip self-checkout.
În prezent, 87% dintre furnizorii PENNY sunt companii românești, înregistrate în România. De asemenea, 68% din cifra de afaceri a companiei provine din produse fabricate în România, iar sortimentul 3RO reprezintă 53% din cifra de afaceri totală a retailerului.
În 2024, echipa PENNY a crescut la peste 8.000 de angajați. Dintre aceștia, 90 sărbătoresc 20 de ani de experiență în echipa retailerului, în timp ce 196 de angajați fac parte din echipă de 10 ani. Totodată, compania a desfășurat aproximativ 70.000 ore de training.