Soluția Visa Tap to Phone a înregistrat o creștere anuală de 120% pe piața locală

Soluția de plată contactless Visa Tap to Phone, care ajută IMM-urile să încaseze plăți cu telefonul mobil, este folosită din ce în ce mai mult, iar la nivel global, aproape 30% dintre comercianții care o utilizează sunt afaceri mici la început de drum.

În România soluția Visa Tap to Phone a crescut cu aproape 120%, iar numărul comercianţilor noi care au ales să folosească această soluţie de plată a crescut cu peste 50%. La nivel global, soluția a înregistrat o creștere de 200% în ultimul an.

Această creștere accelerată vine pe fondul unei cereri tot mai mari din partea consumatorilor români pentru metode de plată rapide și sigure, oriunde şi oricând. Studiile Visa arată că 2 din 3 români (64%) preferă să plătească cu cardul, telefonul sau smartwatch-ul la terminalele POS din magazinele fizice.

Peste trei sferturi dintre români (76%) ar vrea să aibă posibilitatea de a alege cum vor să plătească, iar 1 din 4 (24%) își va limita achizițiile sau va înceta să mai cumpere de la un anumit magazin dacă acesta nu acceptă plata cu cardul. În plus, aproximativ jumătate dintre respondenţi (48%) ar vrea mai multe opțiuni de plată cu cardul în sectorul public, iar un procent asemănător ar vrea să plătească digital în piețe (47%) şi la micii comercianți (45%).

[CITEȘTE ȘI] Visa depășește 1 miliard de tokenuri emise pentru protecția plăților online

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...