Platforma growdash, dedicată industriei restaurantelor, se lansează în România

Platforma de business intelligence (BI) growdash, dedicată industriei HoReCa, anunță lansarea oficială pe piața din România. Aplicația sprijină restaurantele prin soluții avansate de analiză și optimizare.

Aceasta integrează datele din diverse canale de vânzare, precum Glovo, Bolt, Tazz și permite restaurantelor să ia decizii bazate pe date în timp real, optimizând costurile și eficiența campaniilor. Platforma simplifică operațiunile, consolidează relațiile cu clienții și ajută restaurantele să-și maximizeze investițiile în marketing digital.

Fondată în 2022 de Sean Trevaskis și Enver Sorkun, care au activat anterior la Talabat și Deliveroo, growdash este prezentă în Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită și Kuweit, România fiind aleasă ca prima locație pentru extindere în Europa Centrală și de Est.

Extinderea pe vechiul continent a platformei este susținută de runda de finanțare în valoare de 1,8 milioane de dolari, obținută în 2024 de la investitori cheie precum Oryx Fund, Oraseya Capital și Hub71.

CITEȘTE ȘI: Companiile cheltuiesc mai puțin de 5% din venituri pe tehnologie

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...