Munch a salvat 7,5 de tone de produse alimentare de la lansarea în România

Aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, Munch, anunță o creștere de 40% în ultimele 6 luni, ajungând la 180 de parteneri și 291 de locații, în București și Iași. De la lansare, a reușit să salveze 7,5 de tone de produse alimentare.

În București, Munch colaborează cu 165 de parteneri în 240 de locații, în timp ce în Iași numără 15 parteneri și 51 de locații, incluzând un nume bine-cunoscut din sectorul alimentar – Simigeria Petru.

Descărcările aplicației au crescut cu 650% față de primele trei luni de la lansare, ajungând de la 10.000 la 75.000 în mai puțin de un an. Interesant, aproximativ 75% dintre utilizatorii platformei sunt femei.

Printre partenerii Munch se numără Gloria Downtown, Ana Pan, Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe și Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, The Grill și Hello Donuts.

Prin aplicație, utilizatorii pot achiziționa surplusul de alimente de la restaurante, brutării și supermarketuri la prețuri reduse, evitând risipa. Astfel, clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele preferate, la reduceri cuprinse între 50 și 70%.

CITEȘTE ȘI: Aplicația de nutriție DAHNA vrea să depășească 100.000 de utilizatori

- Publicitate -

Ce cumpără și cum cumpără românii. Femeile generează aproape 60% din tranzacții

Femeile generează aproape 60% din tranzacțiile din retailul românesc, iar segmentul 35-54 de ani domină consumul prin stabilitate financiară...

Jumătate dintre tinerii români spun că au trecut prin abuz emoțional în relații

Aproape jumătate (45%) dintre tinerii români cu vârste între 14-25 de ani spun că au întâlnit abuzul emoțional în...