Menteno transformă modul în care HoReCa gestionează solicitările și feedback-ul oaspeților

Doi tineri antreprenori au lansat Menteno, o soluție digitală care transformă modul în care hotelurile, aparthotelurile și proprietățile gestionează solicitările și feedback-ul oaspeților.

Sistemul Menteno, implementat deja în trei hoteluri cu peste 180 de camere și un complex rezidențial cu 30 de apartamente, optimizează gestionarea solicitărilor printr-un proces în trei pași.

Astfel, oaspeții scanează un cod QR disponibil în cameră, echipa primește instant sarcinile atribuite, iar managerul supervizează toate activitățile în timp real.

Platforma Menteno este creată cu un focus principal pe sectorul HoReCa, fiind ideală pentru hoteluri, pensiuni și complexe de apartamente, dar versatilitatea sa o face aplicabilă și în alte unități organizate similar.

Aceasta optimizează alocarea resurselor prin direcționarea automată a solicitărilor către personalul disponibil. Mai mult decât atât, managerii beneficiază de o vizibilitate crescută asupra tuturor operațiunilor.

Fondatorii Menteno, Adrian Furtună și Alberto Cococi, au o experiență cumulată de în design de produse digitale de peste 30 ani în mediul corporate.

CITEȘTE ȘI: Aplicația Mirro se lansează internațional pe platforma Product Hunt

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...