30 de ani de Dedeman. Cum a evoluat retailerul băcăuan?

Dedeman, liderul pieței locale de bricolaj, companie cu capital 100% românesc, împlinește 30 de ani de la înființare.

Gama de produse prezente pe rafturile magazinelor a crescut constant, de la aproximativ 12.000 în 2001, la peste 60.000 în prezent.

De asemenea, numărul produselor disponibile online, pe site și în aplicația Dedeman, este de peste 80.000 în acest moment.

Primul magazin de mari dimensiuni al rețelei (3.300 mp) s-a deschis în 2003 la Suceava, iar în 2009 s-a deschis și primul magazin din București.

Un an mai târziu, în 2010, Dedeman devine lider pe piața de bricolaj după cifra de afaceri.

În 2012, compania devine lider pe piața de bricolaj și ca număr de magazine, după ce inaugurează la Râmnicu Vâlcea magazinul cu numărul 28 al rețelei.

În 2013 este lansat magazinul online, urmat de aplicația mobilă în 2014.

2016 este primul an în care cifra de afaceri a companiei depășește pragul de 1 miliard de euro.

În 2019 este inaugurat la Zalău magazinul cu numărul 50 al rețelei. În prezent, Dedeman deține 57 de magazine în țară.

Magazinele au suprafețe între 7.500 și 18.000 mp, fiind deservite de 5 centre logistice și parc auto propriu.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...