ING Bank introduce programările în Office pentru clienții persoane fizice

Programările se pot realiza online pe pagina oficială a ING Bank sau din secțiunea de contact a site-ului.

Clienții sunt rugați să ajungă la ora programării, pentru a evita pierderea priorității.

În cazul unor întârzieri mai mari de 10 minute, clienții vor fi invitați în ordinea sosirii în sucursală.

În cazul clienților persoane juridice, aceștia au posibilitatea de a se programa telefonic prin apelarea office-ului dorit.

Programarea nu este obligatorie, dar garantează reducerea timpului de așteptare, ținând cont în același timp de măsurile de distanțare socială.

În medie, clienții ING trec pragul unui ING Office o dată pe an, dar accesează aplicația ING Home’Bank o dată la două zile.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...