Auchan lansează Clubul Mărci Emblematice Românești

Auchan lansează Clubul Mărci Emblematice Românești pentru a aduce în atenția românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum.

Din sute de mărci de bunuri de larg consum înființate în România înainte de 1989, aproximativ 50 mai sunt și astăzi prezente la raft.

Din totalul celor active, cele mai multe sunt prezente în gamele de bere, acestea fiind urmate de produse din categoriile de bunuri alimentare și vinuri.

De asemenea, peste 15 mărci românești au reușit să treacă testul timpului, înregistrând un istoric de peste 100 de ani.

Ce mărci fac parte din Clubul Auchan?

Clubul Mărci Emblematice Românești înființat de Auchan include, pentru început, peste 30 dintre cele mai renumite mărci locale, din diverse categorii de consum: Băneasa, Dacia Plant, Făgăraș, Kandia, Măgura, Plafar, Poiana, Rom, SanoVita, Scandia, Unisol (Băcănie), Bergenbier, Borsec, Bucegi, Bucovina, Ciucaș, Cotnari, Timișoreana, Ursus, Zarea (Băuturi), Albalact, Napolact (Brânzeturi și Lactate), Caroli, Cris-Tim, Matache Măcelaru (Mezeluri), Dero, Doina, Farmec, Gerovital, Loncolor, Nufăr, Triumf (Detergenți și produse de îngrijire personală). În etapele viitoare, clubul va fi dezvoltat constant.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...