Auchan a demarat un nou set de acțiuni care asigură scăderea consumului energetic al companiei cu 20%, după ce în perioada 2014-2020 a reușit să reducă consumul cu încă 20%.
Măsura cea mai vizibilă este reducerea nivelului de iluminare din magazine, parcări subterane și supraterane, acesta fiind oprit sau redus la minim pe timpul nopții, astfel încât activitatea să nu fie afectată.
După încheierea programului de lucru, siglele, totemurile și climatizarea din magazine și spațiile administrative sunt, la rândul lor, închise în totalitate, iar în anumite zone au fost montate sisteme de senzori.
CITEȘTE ȘI: Auchan lansează Clubul Mărci Emblematice Românești
De asemenea, compania va eficientiza orele de lucru privind pregătirea magazinelor pentru deschidere, dar și implementarea unui sistem și mai eficient de gestionare a stocurilor.
În plus, Auchan are în plan o serie de noi investiții în schimbarea centralelor de frig cu cele pe o tehnologie CO2, având deja peste 25 de magazine cu un astfel de sistem în prezent, alte 5 fiind programate pentru anul 2023.
De asemenea, compania vizează creșterea procentului iluminatului cu LED la 100%, precum și investiții în panouri solare pentru platformele logistice și magazine. De curând, centrul logistic Auchan Călan a obținut certificarea BREEAM pentru sustenabilitate și impact redus asupra mediului.