evoMAG, parteneriat cu Glovo pentru livrarea de produse IT&C

evoMAG intră în parteneriat cu Glovo și oferă clienților posibilitatea de a intra în posesia produselor comandate în mai puțin de o oră, fără ca aceștia să se deplaseze la showroom.

evoMAG devine astfel primul retailer IT&C care include Glovo ca soluție de livrare a produselor. Accesând aplicația, clienții din București pot comanda mii de produse vândute de retailer, cu valoare individuală de până la 350 de lei.

Produsele evoMAG disponibile în aplicația Glovo sunt împărțite în 51 de categorii, pentru o segmentare cât mai precisă și o identificare mai rapidă a acestora.

Toate produsele listate în aplicația Glovo se află în stoc și sunt disponibile imediat, permițând astfel ridicarea lor din depozit și livrarea către clienții finali în mai puțin de 60 de minute.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...