Producătorul de vinuri Gramma din Iași și-a dublat cifra de vânzări în lunile martie – aprilie, față de aceeași perioadă a anului trecut, după ce a mizat pe online și livrări la domiciliu cu pachete de autoizolare.
Vânzările s-au ridicat în cele două luni la aproximativ 50.000 de euro, iar reprezentanții companiei se așteaptă pentru anul acesta la o cifră de afaceri de peste 350.000 de euro.
În perioada în care oamenii au stat mai mult acasă, au ales vinuri după reguli proprii și au preferat să încerce mai multe tipuri.
Cel mai des au fost comandate vinurile roșii și albe, dar au fost și comenzi care au acoperit toate cele trei tipuri de vinuri. Românii au cumpărat, în medie, circa patru sticle de vin.
Gramma pregătește pachete predefinite pentru comenzi de șase sticle, cu un preț mai avantajos.
Media de vârstă a celor care au comandat online în această perioadă este de 24 – 36 de ani, majoritar femei.
Vinuri pentru #autoizolare
Pentru această perioadă a fost creat pachetul de #autoizolare, care a fost primit bine de către consumatori.