Domeniile Ostrov a vândut peste 150.000 de sticle din gama de vin Naiada

Domeniile Ostrov a vândut peste 150.000 de sticle din gama de vin Naiada în primele 10 luni ale lui 2024 și a înregistrat o creștere de 26% la raft. Toate vinurile din această gamă sunt seci, au denumire de origine controlată și baricate.

Gama Naiada include nouă etichete rafinate: Crâmpoșie, Fetească Neagră, Sauvignon Blanc, Chardonnay, Pinot Gris, Syrah, Cabernet Sauvignon, Merlot și Cuvee Rosé – un cupaj sofisticat de Fetească Neagră și Pinot Noir.

Naiada reprezintă astăzi 26% din totalul vânzărilor de vinuri imbuteliate în sticle de 0,75L de la Domeniile Ostrov, poziționându-se ca cea mai importantă gamă din portofoliu. Vinurile sunt achiziționate în special din hipermarketuri și supermarketuri, precum Carrefour, Kaufland, Lidl, cât și de la rețelele locale de magazine.

Consumatorii români aleg în special Feteasca Neagră și Crâmpoșia – cele mai vândute vinuri din această gamă. Sezonalitatea joacă un rol semnificativ în vânzări, perioadele sărbătorilor de Paște (martie-aprilie) și Crăciun (noiembrie-decembrie) fiind cele mai prolifice.

Domeniile Ostrov este un producător de vinuri situat în regiunea Dobrogea. În 2023 a înregistrat o producție de peste 10 milioane de litri de vin și o cifră de afaceri de 50 milioane de lei.

CITEȘTE ȘI: Emilia Cremeria devine GIOELIA Cremeria Italiana cu sediul central în România

- Publicitate -

Peste o treime dintre elevii români sunt afectați de analfabetismul numeric

Peste o treime dintre elevii români sunt afectați de analfabetismul numeric, iar 16% dintre aceștia întâmpină dificultăți semnificative, conform...

Piața românească de investiții imobiliare a încheiat 2024 cu tranzacții de 750 milioane euro

Investițiile imobiliare din România au atins 750 de milioane de euro în 2024, în creștere cu 58% față de...