- Clientii persoane fizice ai Raiffeisen Bank au tranzactionat online sume aproape duble in martie 2020, fata de martie 2019;
- Crestere semnificativa a utilizarii cardurilor ca instrument de plata.
In martie 2020 clientii persoane fizice ai Raiffeisen Bank au tranzactionat aproape de doua ori mai mult in aplicatiile de mobile si internet banking, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, atat ca numar de tranzactii (crestere cu 73%), cat si ca volume (crestere cu 83%).
De asemenea, numarul de schimburi valutare lei-euro si euro-lei, efectuate de clienti la curs BNR, in Smart Hour, s-a triplat in luna martie, fata de luna septembrie 2019.
Volumul platilor online efectuate prin cardurile de debit Raiffeisen a crescut cu 70%, in luna martie 2020, fata de martie 2019. De asemenea, si in cazul tranzactionarii la POS se pot observa cresteri semnificative, de doua cifre, atat in ce priveste numarul de tranzactii, cat si volumul acestora.
Clientii bancii opteaza tot mai mult si pentru plata facturilor prin canalele digitale, tendinta demonstrata si de cresterea cu 40% a numarului de plati electronice catre furnizori.
In luna martie 2020 mai multi clienti ai bancii au optat pentru plati automate inregistrandu-se o crestere cu 17% a numarului contractelor de direct debit, fata de martie 2019. In acelasi timp, numarul de tranzactii de retragere cash ATM a scazut cu aproximativ 18%.