Constatare video pentru clienții serviceurilor auto

Code932 a lansat o aplicație ce realizează comunicarea devizelor de service și acceptul clientului pentru lucrări și piese, prin constatare video.

Operatorul din service trimite un link cu o constatare video clientului, în care sunt incluse recomandările de piese și operațiuni. Clientul acceptă sau refuză cu doar câteva click-uri, iar această comandă ajunge la service și mașina poate intra în reparații.

Pentru a face constatarea video, nu este necesară instalarea de aplicații, echipamente speciale sau cunoștințe tehnice. Oricine are un smartphone poate face constatarea și comanda către service.

Serviciul este oferit gratuit tuturor service-urilor din România pe durata perioadei stării de urgență. Constatarea video permite ca istoricul lucrărilor să fie salvat și, astfel, oferă  o imagine mai clară atât service-urilor, cât și clienților asupra colaborării și mentenanței vehiculului în cauză.

„Ideea constatării video ne-a venit din experiențele personale legate de mașini, când trebuia să mergem în service pentru a fi de acord cu anumite operațiuni sau încercam să comunicăm prin mesaje, pe care ne era dificil ulterior să le mai identificăm pentru a vedea ce am confirmat și ce nu”, spune Andrei Dănilă – CEO la Code932, compania care dezvoltă această tehnologie.

Constatarea video poate fi folosită fără abonamente lunare sau costuri de instalare. Code932 este o companie 100% românească, cu o experiență de peste 15 ani, specializată în tehnologie și digitalizare, concentrată pe eficientizarea activității companiilor.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...