Clienții din România care fac expediții cu destinația Polonia prin intermediul UPS Standard, cel mai economic serviciu UPS, în trafic rutier, beneficiază acum de timpi în tranzit mai rapizi cu o zi.
„Pentru orice companie care dorește să-și crească baza de clienți și să rămână competitivă, o zi poate face diferența, în special pentru IMM-urile aflate la început de drum”, a declarat Yannick Mooijman, managing director UPS Ungaria, Grecia, România & Slovenia.
„IMM-urile constituie coloana vertebrală a economiilor din România și Polonia, iar volumele de export și import dintre aceste țări cresc de la an la an. Prin conectarea companiilor românești la rețeaua noastră logistică inteligentă globală, le oferim o altă modalitate de optimizare a lanțurilor de aprovizionare transfrontaliere.”
Potrivit studiului UPS Pulse of the Online Shopper din 2019, 38% dintre clienții online la nivel mondial decid să își abandoneze coșul de cumpărături dacă costul de livrare este mai mare decât cel anticipat.
Datorită reducerii timpilor de tranzit pentru serviciul UPS Standard, comercianții online din România pot continua să crească nivelul de satisfacție al clienților prin oferirea unui serviciu de livrare în Polonia, într-un mod rapid și accesibil.
UPS investește 2 miliarde de dolari în Europa
Îmbunătățirile aduse serviciului UPS fac parte din planul de investiții de 2 miliarde de dolari al companiei în rețeaua și infrastructura europeană.
Investițiile recente includ deschiderea a trei super hub-uri în Londra, Paris și Eindhoven, precum și noi facilități operaționale în orașele Mysłowice și Stryków din Polonia.
Astfel, clienții pot ajunge acum prin intermediul serviciului UPS Standard la peste 80% din populația Europei, în două zile lucrătoare.