- Vânzările Sphera au ajuns la 955 milioane lei (circa 201 milioane euro) în 2019, în creștere cu 24% față de 2018;
- Vânzările din trimestrul patru (T4) au crescut cu 19%, până la 260 de milioane lei
- Vânzările la nivel de restaurante ale brandurilor Sphera au crescut cu 6,2% în T4 și 7,8% pentru întregul an 2019;
- Profitul de exploatare în restaurante a avansat cu 26% în T4 și cu 20,5% pentru întregul an 2019;
- Profitul net a crescut cu 165% în 2019.
Sphera Franchise Groupraportează vânzări consolidate de 954,7 milioane lei (circa 201 milioane euro) pentru întregul an 2019, reprezentând o creștere de 23,8% față de anul precedent, după un avans de 19% al vânzărilor în trimestrul patru, până la 260 de milioane lei.
Principalii factori ai acestei performanțe au fost creșterea cu 15,9% a vânzărilor din restaurantele KFC România, comparativ cu anul 2018, și creșterea cu 155% a vânzărilor KFC Italia. Vânzările Taco Bell au crescut cu 171%, în timp ce vânzările Pizza Hut au avansat cu 7,3% comparativ cu anul precedent.
„Suntem foarte mulțumiți de rezultatele noastre pentru anul 2019. Vânzările au rămas puternice iar marjele noastre s-au îmbunătățit, în ciuda provocărilor prezente. Am deschis 16 restaurante anul trecut și rămânem ferm angajați să continuăm extinderea brandurilor noastre pe toate piețele pe care operăm”, a declarat Georgios Argentopoulos, CEO Sphera.
Pentru întregul an 2019, vânzările la nivel de restaurante ale brandurilor Sphera au crescut cu 7,8%, fiind susținute în principal de un avans de 9,2% pentru KFC România, o creștere de 16,2% pentru KFC Moldova și o creștere de 5,6% pentru KFC Italia. În ultimul trimestru al anului, vânzările comparabile au crescut cu 6,2% față de aceeași perioadă a anului 2018.