Vânzările Sphera Franchise Group au crescut cu 335,1 milioane lei anul acesta

Sphera Franchise Group a înregistrat, în primele trei luni ale lui 2023, vânzări consolidate de 335,1 milioane lei, o creștere de 20,3% față de perioada similară a anului trecut.

Grupul a încheiat trimestrul cu un profit net de 7,3 milioane lei față de o pierdere netă de 10,9 milioane lei în primul trimestru din 2022, în timp ce EBITDA a crescut cu 526% până la 23,5 milioane lei.

KFC continuă și în primul trimestru din 2023 să fie principalul contribuitor la veniturile totale din restaurante, cu vânzări de 284,1 mil lei (+20,3%), urmat de Pizza Hut, cu 31,2 mil lei (+10%) și Taco Bell, cu 19,8 mil lei (+40,6%).

Analizând perfomanța pe fiecare piață, T1 2023 vs. T1 2022, vânzările din România au crescut cu 19,7%, la 289,2 mil lei, din Italia cu 22,1%, la 40,9 mil lei, iar din Republica Moldova cu 42,7%, la 4,9 mil lei.

Profitul KFC România a ajuns la 24,2 mil lei (+120,8%), KFC Moldova (0,7 mil lei, +66,5%), KFC Italia (2,1 mil lei față de pierderea de 2,9 mil lei în 2022) și Taco Bell (0,4 mil lei). Pizza Hut și-a redus semnificativ pierderea operațională a restaurantelor în primul trimestru din 2023, cu 90,2%.

Pentru 2023, Sphera Franchise Group estimează vânzări în restaurante de 1,6 mld lei, o creștere cu 21% față de 2022. De asemenea, intenționează să deschidă 10 restaurante (8 unități KFC în România și 2 unități Taco Bell).

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: Sphera Franchise Group, vânzări de peste 200 milioane euro

- Publicitate -

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...