Patru poduri din județul Ilfov vor fi reabilitate de Consiliul Județean

Patru poduri din județul Ilfov vor fi reabilitate și modernizate anul acesta, după ce reprezentanții Consiliului Județean Ilfov au semnat contractele de execuție cu firmele Romservice Construct şi Style Construct.

Durata fiecărei lucrări este de șase luni. Prețul total al lucrărilor: 8 403 951, 84 lei fără TVA

Cele patru poduri care intră în reabilitare sunt: 

Podul peste râul Ialomiţa, în satul Lipia, comuna Gruiu, DJ 101 B. 

Pod din beton, construit în 1971 și reabilitat în 1999. 

Obiectiv: readucerea podului la parametri normali de exploatare, asigurarea cerințelor de rezistență, stabilitate și prelungirea duratei de viață, îmbunătățirea siguranței. 

Structura este alcătuită din 4 grinzi tronsonate, care prezintă crăpături, pete negre, aspect prăfuit. Elementele de rezistență care susțin calea podului au și ele fisuri și crăpături. 

Reabilitarea se va face pe întreaga lungime – 71 metri, dar și pe toată structura de rezistență.  

Lucrările se vor realiza consecutiv, pe câte un sens de mers. Pe celălalt se va circula alternativ, semaforizat.

Podul peste Valea Vlăsiei, în sat Lipia, comuna Gruiu, pe DJ 101 C (face legătura între DN1 – Ciolpani și DJ 101 – lângă Grădiștea și Moara Vlăsiei)

Lungimea podului: 49, 5 m.

Starea de fapt:  9 grinzi, unele cu fisuri, armături neacoperite și ruginite, defecte de suprafață. 

Calea de pod se va reface în întregime, elementele de trotuar se vor înlocui, structura de rezistență va fi reabilitată. 

Podul peste râul Căldărușani, în sat Lipia, comuna Gruiu, pe DJ 101C

Lungime pod: 49 m.

Cele nouă grinzi prefabricate sunt fisurate, betonul prezintă infiltrații.

Va fi reabilitată întreaga suprafață și structura de rezistență.

Podul peste lacul Snagov, în Periș, pe DJ 101B 

DJ 101B face legătura între Lucianca, județul Dâmbovița și Adâncata, județul Ialomița. Drumul județean traversează lacul Periș, în zona Pârâul Coadele Snagovului. 

Podul a fost contruit în 1995. Grinzile din beton prefabricat au defecte de suprafață, lipsesc parapeții de protecție pietoni, albia nu e amenajată, calea de pod are denivelări. A  Va fi reabilitată întreaga suprafață și structura de rezistență. 

MONEY BUZZ ■ ȘTIRI BUSINESS ■ ȘTIRI ECONOMICE ■ ȘTIRI FINANCIARE

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...