Carrefour extinde luna luna aceasta în alte trei hipermarketuri (Sibiu, Cluj și Iași Felicia) „Casa ta – Self Service”, un sistem integrat de scanare și plată a produselor.
Odată cu aceste noi lansări, grupul ajunge la un număr de 8 unități naționale, alături de hipermarketurile Băneasa, Brașov, Timișoara, Râmnicu Vâlcea și Market Promenada, proiect pilot la nivel de supermarket.
„Continuăm activitatea de modernizare a hipermarketurilor noastre și ne concentrăm atenția pe calitatea serviciilor pe care le oferim clienților noștri și pe inovație. Ne dorim să oferim multiple instrumente de plată, pentru o experință cât mai bună la cumpărături, punându-le la dispoziție tehnologii de ultimă generație în retail. Casele de marcat Self Check-out folosesc avantajele tehnologiei, clienții având posibilitatea de a scana și plăti singuri produsele. Mai mult, plata se poate realiza atât cu cardul cât și prin aplicaţia mobilă Carrefour Pay, disponibilă gratuit în AppStore şi în magazinul Google Play. Această facilitate le permite clienților noștri conectați la noile tehnologii să-și plătească cumpărăturile extrem de rapid și sigur. Invităm sibienii, clujenii și ieșenii să încerce si să se bucure de acest serviciu integrat”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.
Zona special amenajată pentru noul serviciu „Casa ta – Self Service” este formată din patru case de marcat tip self check-out şi îi este alocat un supervizor permanent, gata să ofere clienţilor informații și suport.
Prin această facilitate, disponibilă în 8 unități, hipermarket și supermarket, Carrefour îi ajută pe clienți să economisească timp, simplificând astfel întregul proces de cumpărare.