90% din vânzările de plante de interior la Hornbach sunt sub marcă proprie

Hornbach înregistrează o creștere tot mai mare a vânzărilor de articole sub marcă proprie. Mai mult, pe segmentul de plante de interior, FloraSelf realizează circa 90% din vânzări.

Gamele de produse unde mărcile proprii conduc în vânzări sunt plantele de interior (FloraSelf), grătarele de grădină (Tennecker), hrana pentru animale (Mr. Beef), vopselurile și lazurile (Hornbach, StyleColor, StyleColor Selection), jaluzelele (Soluna), perdelele și draperiile (Solevita).

O altă preferință a clienților români pentru marca proprie se regăsește la categoria de vopseluri.

Dintre mărcile proprii, se remarcă Hornbach Meister Polar, vopsea lavabilă fără conservanți, mată, sau Hornbach StyleColor, gama de vopsea gata colorată, cu efecte creative.

Pe segmentul de jaluzele, rulouri sau galerii, se optează tot mai des pentru marca proprie Soluna.

În total, în magazinele Hornbach România sunt disponibile la vânzare 50 de mărci proprii.

- Publicitate -

BYD, concurentul Tesla, intră pe piața din România cu patru modele. Cum sunt prețurile?

Liderul mondial în producția de autovehicule electrice, BYD, este prezent oficial și în România, introducând modele 100% electrice și...

FOMO aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live și evenimente de networking

FOMO, the Festival of Modern Owners, va aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live, peste 30 de evenimente...