Hornbach, vânzări și venituri record la jumătatea anului 2021

Vânzările consolidate ale grupului Hornbach din primele șase luni au crescut cu 5,1%, până la 3.292,4 milioane euro (2020/1: 3.132,2 milioane euro).

Divizia de retail a Hornbach, care operează 165 de magazine în nouă țări europene, a raportat la 31 august 2021 că vânzările nete au crescut cu 4,6%, până la 3.085,2 milioane euro.

În al doilea trimestru, au fost deschise noi magazine de materiale de construcții și grădinărit în Trollhättan (Suedia) și Cluj-Napoca (România).

Magazinele au generat o creștere a vânzărilor de 3,4% în primele șase luni.

Și activitatea online în sectorul de bricolaj a crescut vânzările cu 48,4%, la 593 milioane euro în prima jumătate a anului financiar.

Astfel, a ajuns la o cotă de 19,2% din vânzările subgrupului (2020/21: 13,6 %).

Vânzările nete ale magazinelor de bricolaj și ale magazinelor online Hornbach din Germania au crescut cu 1,5%, la 1.579,7 mil. euro în prima jumătate a perioadei 2021/22.

Vânzările nete din cele opt țări, cu excepția Germaniei, au crescut cu 8,2%, la 1.505,5 mil. euro, în prima jumătate a anului 2021/22.

- Publicitate -

LPP a deschis al doilea depozit din România, dedicat vânzărilor online

Unitatea de 40.000 mp din România este al doilea centru de fulfillment gestionat de grupul polonez LPP în țara...

Al doilea Annabella Retail Park se deschide pe 1 august, la Râmnicu Vâlcea

Al doilea strip-mall Annabella Retail Park se va deschide pe 1 august la Râmnicu Vâlcea. Acesta are o suprafață...