Vânzările consolidate ale grupului Hornbach din primele șase luni au crescut cu 5,1%, până la 3.292,4 milioane euro (2020/1: 3.132,2 milioane euro).
Divizia de retail a Hornbach, care operează 165 de magazine în nouă țări europene, a raportat la 31 august 2021 că vânzările nete au crescut cu 4,6%, până la 3.085,2 milioane euro.
În al doilea trimestru, au fost deschise noi magazine de materiale de construcții și grădinărit în Trollhättan (Suedia) și Cluj-Napoca (România).
Magazinele au generat o creștere a vânzărilor de 3,4% în primele șase luni.
Și activitatea online în sectorul de bricolaj a crescut vânzările cu 48,4%, la 593 milioane euro în prima jumătate a anului financiar.
Astfel, a ajuns la o cotă de 19,2% din vânzările subgrupului (2020/21: 13,6 %).
Vânzările nete ale magazinelor de bricolaj și ale magazinelor online Hornbach din Germania au crescut cu 1,5%, la 1.579,7 mil. euro în prima jumătate a perioadei 2021/22.
Vânzările nete din cele opt țări, cu excepția Germaniei, au crescut cu 8,2%, la 1.505,5 mil. euro, în prima jumătate a anului 2021/22.