77% dintre români vor electrocasnice smart, dar prețurile sunt prea ridicate

77% dintre români vor electrocasnice smart, însă prețurile ridicate sunt o barieră în decizia de cumpărare, arată o analiză Reveal Marketing.

Deși peste jumătate dintre români declară că aleg în funcție de performanță, doar 19% spun că ar achiziționa brandurile mai scumpe.

Mașina de spălat (rufe) (32%), televizorul (33%) și espressorul de cafea (25%) sunt principalele electrocasnice pentru care respondenții ar fi dispuși să plătească mai mult.

Mai mult de jumătate dintre români (53%) declară că ar alege branduri cu prețuri de mijloc, încercând să găsească un echilibru între preț și calitate.

Consumatorii caută astfel de mărci, în special pentru aspiratoare (64%), aragazuri (60%), frigidere (60%), cuptoare cu microunde (60%) sau blendere (59%).

79% dintre români afirmă că prețul este principalul criteriu de alegere a electrocasnicelor. Performanța se află pe locul al doilea ca importanță, fiind menționată de către 61% dintre respondenți.

Doar 15% dintre respondenți declară că ar opta pentru mărci mai ieftine și nu consideră că merită să investești foarte mult în aceste produse.

Mixerul (22%), foehnul (22%), fierul de calcat (20%) sau hota (17%) sunt produse pentru care românii ar sacrifica o calitate ridicată pentru a putea plăti un preț mai mic.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...