5 to go a atins o notorietate a brandului de 90% în București

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research arată că brandul 5 to go are o notorietate de 90% în București și de 63% la nivel național.

În afara capitalei, notorietatea este de 56%, conform aceluiași studiu.

Cele mai importante 3 motive pentru care respondenții aleg 5 to go sunt gustul, apreciat de 46% dintre respondenți și calitatea produselor (42%).

Înființat în 2015, 5 to go este primul lanț de cafenele românesc care a ajuns la finalul anului 2021 aproape de pragul de 300 de unități deschise la nivel național.

Mai mult, prima lună a anului 2022 s-a încheiat cu un bilanț de 14 unități 5 to go deschise, în București și în țară,

Pentru luna februarie sunt deja programate 20 de noi deschideri. Planurile pentru acest an prevăd creșterea rețelei cu 200 de unități noi.

CITEȘTE ȘI: 5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu trei shot-uri de cafea

- Publicitate -

Gigantul turc Trendyol va avea sediu în București și un depozit local

Platforma de comerț electronic Trendyol va deschide un sediu în București și un depozit local, pentru care va angaja...

Românii s-au relaxat. Peste jumătate nu mai văd Covid-19 ca pe o amenințare

Peste 53% dintre români cunosc persoane care au fost infectate cu Covid-19 în ultimele 3 luni, iar 55% afirmă...