5 to go a atins o notorietate a brandului de 90% în București

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research arată că brandul 5 to go are o notorietate de 90% în București și de 63% la nivel național.

În afara capitalei, notorietatea este de 56%, conform aceluiași studiu.

Cele mai importante 3 motive pentru care respondenții aleg 5 to go sunt gustul, apreciat de 46% dintre respondenți și calitatea produselor (42%).

Înființat în 2015, 5 to go este primul lanț de cafenele românesc care a ajuns la finalul anului 2021 aproape de pragul de 300 de unități deschise la nivel național.

Mai mult, prima lună a anului 2022 s-a încheiat cu un bilanț de 14 unități 5 to go deschise, în București și în țară,

Pentru luna februarie sunt deja programate 20 de noi deschideri. Planurile pentru acest an prevăd creșterea rețelei cu 200 de unități noi.

CITEȘTE ȘI: 5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu trei shot-uri de cafea

- Publicitate -

Marea majoritate a românilor consumă carne de pui cel puțin o dată pe lună

Peste 80% dintre români consumă carne de pui cel puțin o dată pe lună, consolidându-i poziția ca aliment de...

3 din 4 români ar vrea să-și renoveze locuința în 2025. Buget mediu de 9.000 de lei

Renovarea locuinței este o prioritate pentru mulți dintre români în acest an, arată un studiu Raiffeisen Bank. 3 din...