5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu trei shot-uri de cafea

5 to go a lansat un nou pahar, de 650 ml, cel mai mare din portofoliu. Campania de lansare poartă denumirea Retrogrand, pentru a sublinia caracteristicile colecției: stilul retro, regăsit în detaliile grafice, asocierea cu horoscopul, fiecare zodie fiind reprezentată pe pahare prin design și mesaje personalizate.

Noul pahar poate fi regăsit în meniu sub denumirea Retro și ia forma unei colecții speciale de 12 pahare, reprezentând cele 12 semne zodiacale. Fiind o ediție concept dedicată zodiilor, Neti Sandu este imaginea acestei campanii.

Grafica este realizată de o tânără artistă, Ana Mălăianu. Ea a transpus viziunea și conceptul într-un design cool, fresh și colorat, rezultatul fiind o colecție de pahare în spiritul reprezentativ 5 to go.

Variantele de băuturi care vor putea fi servite în paharul Retro, la un preț de 15 lei sunt cafea cu triplu shot de espresso, ciocolată caldă și chai latte.

Tot în acest pahar, compania va lansa, până la sfârșitul anului, în rețea și cafeaua la filtru, la un preț ceva mai mic, de 10 lei.

- Publicitate -

Peste 1.000 de camere de hotel noi vor fi disponibile în București până în 2027

Până în 2027 Bucureștiul ar putea avea aproximativ 1.000 de camere noi, reprezentând hoteluri pe toate segmentele, de la...

Salariile medii s-au triplat de la aderarea României la Uniunea Europeană

De la momentul aderării României la Uniunea Europeană, dar în special în ultimii 8 ani, salariile din România au...