5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu trei shot-uri de cafea

5 to go a lansat un nou pahar, de 650 ml, cel mai mare din portofoliu. Campania de lansare poartă denumirea Retrogrand, pentru a sublinia caracteristicile colecției: stilul retro, regăsit în detaliile grafice, asocierea cu horoscopul, fiecare zodie fiind reprezentată pe pahare prin design și mesaje personalizate.

Noul pahar poate fi regăsit în meniu sub denumirea Retro și ia forma unei colecții speciale de 12 pahare, reprezentând cele 12 semne zodiacale. Fiind o ediție concept dedicată zodiilor, Neti Sandu este imaginea acestei campanii.

Grafica este realizată de o tânără artistă, Ana Mălăianu. Ea a transpus viziunea și conceptul într-un design cool, fresh și colorat, rezultatul fiind o colecție de pahare în spiritul reprezentativ 5 to go.

Variantele de băuturi care vor putea fi servite în paharul Retro, la un preț de 15 lei sunt cafea cu triplu shot de espresso, ciocolată caldă și chai latte.

Tot în acest pahar, compania va lansa, până la sfârșitul anului, în rețea și cafeaua la filtru, la un preț ceva mai mic, de 10 lei.

- Publicitate -

Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image și Profi, își face hub tehnologic la București

Grupul Ahold Delhaize anunță lansarea unui hub de tehnologie în București sub numele AD/01, unde vor lucra peste 250...

Hercesa începe lucrările de construcție la a doua etapă a primei faze Stellaris Residencias

Hercesa începe lucrările de construcție la a doua clădire, cu 125 de apartamente, a proiectului Stellaris Residencias, dezvoltat lângă...