20% dintre retaileri au început să vândă și online anul trecut

20% dintre retaileri au început să vândă și online anul trecut, în timp ce 46% au confirmat faptul că au vândut mai mult online în 2020 față de 2019.

46% dintre firme au raportat o creștere a vânzărilor în online, iar 24% dintre companii și-au reorientat business-ul către ecommerce.

Un procent de 5% dintre respondenți și-au mutat exclusiv vânzările în online.

Investițiile în marketing și promovare au fost strategia de business abordată de 50% dintre retaileri, iar 36% dintre ei au ales să dezvolte soluții și produse noi.

Programele de loializare a clienților s-au numărat printre soluțiile la dinamica nouă a pieței, 23% dintre companii investind în programe de loializare.

Cu ce probleme s-au confruntat retailerii în mediul online

32% dintre respondenți sunt nemulțumiți de instabilitatea traficului de cumpărare în mediul online, iar 30% de întârzierile în livrarea comenzilor.

Alte sincope menționate de retaileri țin de lipsa stocurilor (26%), neîncrederea consumatorilor finali în metodele de plată online (18%) sau dificultăți la expedierea produselor (18%).

Doar 10% din totalul retailerilor intervievați și care sunt prezenți online s-au declarat nemulțumiți de performanța platformei de ecommerce utilizate.

Studiul a fost realizat de VTEX și iSense Solutions.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...