Numărul clienților E.ON care apelează la soluțiile online oferite de companie a crescut semnificativ în ultimele luni, de la obținerea sau transmiterea de informații și documente, până la racordarea la sistemul de distribuție și efectuarea de plăți.
În luna iunie s-au înregistrat circa 15.000 de conturi online noi E.ON Myline, o creștere cu aproximativ 230% față de luna iunie a anului trecut.
Tot în luna iunie, 26.000 de clienți au descărcat aplicația Myline pentru telefonul mobil, de cinci ori mai mult față de aceeași lună a anului trecut.
Și plata online a facturilor a devenit tot mai uzuală, în luna iunie fiind făcute 440.000 de plăți, cu 145% mai multe comparativ cu iunie 2019.
În primele șase luni ale acestui an, numărul plăților efectuate prin Myline a depășit 2,5 milioane.
În același registru ascendent se încadrează și transmiterea indexului indicat de contorul de gaz/electricitate, în luna iunie fiind transmise 420.000 de autocitiri prin intermediul portalului, cu 145% mai mult decât în luna similară a anului anterior.
Factura electronică a câștigat teren în fața celei tradiționale, 1 din 6 clienți optând pentru acest tip de factură, economisindu-se astfel anual circa 1 milion de euro și, mai important, salvând peste 200 de copaci de la defrișare.
E.ON își propune să reducă cu 40% consumul de hârtie
Mai mult, E.ON își propune ca până la finalul anului 2020 să reducă cu 40% consumul de hârtie folosită pentru activitățile interne și în relația cu clienții.
De aceea se are în vedere, în curând, renunțarea parțială la contractele tipărite și oferirea unei alternative prin digitalizarea semnăturii și stocarea contractelor într-un cloud la care clientul să aibă acces permanent.
În acest fel va fi redusă nu doar cantitatea de hârtie folosită ci și amprenta de carbon prin economisirea de carburant care ar fi fost necesar pentru expedierea lor prin curierat sau poștă.