Zitec, venituri de 10,5 milioane euro în 2020, o creștere de 50% față de 2019

Zitec a înregistrat o cifră de afaceri de 10,5 milioane euro în 2020, o creștere de 50% comparativ cu anul precedent.

În ultimii zece ani, compania a raportat o rată medie anuală de creștere a afacerilor de 29%. 

Pentru anul în curs, Zitec mizează pe dezvoltarea segmentelor de dezvoltare software, soluții cloud și e-commerce, aplicații de mobil și soluții blockchain, web design și digital marketing.

Pe lângă aceste direcții, compania va investi în continuare în dezvoltarea produselor proprii, Regista și Mirro.io.

Pe tot parcursul anului 2020, Zitec a continuat dezvoltarea proiectelor pentru clienți din Europa și SUA. Printre aceștia se numără Sameday, ST Microelectronics, Flanco, eMAG, PayU, Credit Europe Bank, iELM sau Startarium.

Compania a raportat rezultate foarte bune și pe segmentele de soluții software personalizate și soluții cloud, dezvoltate atât de Microsoft cât și de Google, înregistrând o creștere de 300% în 2020 și atingând valoarea de 2 milioane euro.

Creșterea a fost susținută de proiectele derulate pentru clienții din portofoliul companiei precum: Decathlon, Sameday, Flanco, Vivre, 7Card, Teilor sau Adore Me.

Începând cu luna iulie 2020, Zitec a devenit Google Cloud Premier Partner. Tot anul trecut, compania a fost inclusă de Google Cloud pe lista primilor nouă parteneri Recommendations AI din întreaga lume care pot implementa soluția Google.

Regista a crescut cu 37% în 2020

Regista a continuat anul trecut digitalizarea instituțiilor publice prin Caravana Regista, dar și prin lansarea Ghidului esențial pentru digitalizarea primăriei.

Numărul clienților Regista a crescut cu peste 37%, soluția generând afaceri totale de 750.000 euro.

Până în prezent, aproximativ 600 de instituții publice și companii din toate județele țării și-au îmbunătățit procesele de lucru și au redus birocrația folosind Regista.

Aplicația are peste 12.000 de utilizatori la nivel național care au înregistrat de-a lungul timpului 11 milioane de documente.

Cel de-al doilea produs propriu din portofoliul Zitec, Mirro.io este folosit de clienți din toată lumea, din țări precum România, Canada, SUA, Noua Zeelandă, Australia, Franța, Germania,  Belgia, Ungaria, Turcia, Portugalia, Brazilia, Ecuador, Paraguay, Israel, Slovacia și Estonia.

Divizia de Digital Marketing a crescut cu 100%

În ceea ce privește divizia de Digital Marketing, aceasta a înregistrat afaceri totale de 1,5 milioane euro, în creștere cu 100% față de anul anterior.

De asemenea, divizia și-a mărit echipa la 18 specialiști cu certificări Google Ads, Google Analytics și Facebook Blueprint pentru a acoperi creșterea numărului de clienți și de proiecte.

Totodată, Zitec este o agenţie Google Premier Partner și Facebook Marketing Partner.

Zitec are cu 22% mai mulți anagajați față de 2019

Compania a încheiat anul cu o echipă de 187 membri, în creștere cu 22% față de decembrie 2019, alăturându-se în total 58 de noi colegi.

În continuare, Zitec urmărește extinderea echipei cu specialiști precum PHP Developer, Magento Developer, Security Analyst, DevOps Engineer, Lead Frontend Engineer, Content Marketer și Business Developer.

- Publicitate -

LPP a deschis al doilea depozit din România, dedicat vânzărilor online

Unitatea de 40.000 mp din România este al doilea centru de fulfillment gestionat de grupul polonez LPP în țara...

Al doilea Annabella Retail Park se deschide pe 1 august, la Râmnicu Vâlcea

Al doilea strip-mall Annabella Retail Park se va deschide pe 1 august la Râmnicu Vâlcea. Acesta are o suprafață...