Zara Stratford, primul magazin care integrează experiența online

Zara a deschis magazinul din centrul comercial Westfield Stratford, prima unitate care integrează activitățile specifice unui magazin fizic cu cele ale unui magazin online.

Magazinul are 4.500 mp și este primul pas Zara spre integrarea activităților online și offline. Unitatea dispune de primul spațiu dedicat plasării și ridicării de produse comandate online, totul fiind automatizat, cu o capacitate de a procesa peste 2.400 de comenzi simultan.

Sistemul procesează QR codul sau PIN-ul primit de clienți în momentul plasării comenzii, iar un robot pregătește comanda și livrează pachetul în câteva secunde.

Mai mult, magazinul este echipat cu oglinzi 3D, iar toate comenzile plasate în magazin, până în ora 14, sunt procesate în acceași zi.

Angajații Zara sunt dotați cu iPad-uri care le permit procesarea comenzilor și o mai ușoară interacțiune cu clienții. În plus există și case self-service care identifică produsele ridicate din magazin.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...