Zâmbet de copil continuă la Lidl

.
.

În perioada 31 martie – 30 aprilie, Lidl continuă campania „Zâmbet de copil”. La casele de marcat din magazinele Lidl vor fi amplasate urne de donaţii pentru colectarea de fonduri. Banii strânşi în urma campaniei vor fi direcţionaţi către asigurarea meselor copiilor care beneficiază de îngrijirea paliativă oferită de HOSPICE Casa Speranţei.

 

Lidl continuă campania socială „Zâmbet de copil”şi în 2014, sprijinind HOSPICE Casa Speranţei. Această organizație non-guvernamentală de caritate, înființată în 1992 la Brașov, are ca scop introducerea și dezvoltarea serviciilor specializate pentru bolnavii incurabili în stadii avansate. HOSPICE Casa Speranței este cea mai mare fundație medicală din România, asigurând gratuit, de 22 ani, servicii de îngrijire paliativă pentru copii și adulți cu boli incurabile în București, Brașov, Făgăraș și Zărnești și a fost desemnată ca fiind centru de excelență pentru Europa de Sud-Est.

 

„Prin campaniile sociale pe care le desfăşurăm, vrem să le aducem copiilor aflaţi în dificultate zâmbetul pe buze. Tinerii aflaţi în îngrijirea HOSPICE Casa Speranţei au nevoie de sprijinul nostru pentru a trece mai uşor peste problemele cu care se confruntă. Sumele colectate în urma campaniei „Zâmbet de Copil” vor fi utilizate pentru asigurarea unei alimentații corecte și bogate a acestor copii. Suntem convinși că mesele oferite de Lidl, alături de îngrijirea oferită de HOSPICE Casa Speranței, vor aduce un plus de bucurie în viața lor.”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager, Lidl România.

- Publicitate -

Welcome Wendy’s! Primul restaurant al americanilor din România se deschide în 2025

Wendy's a semnat acorduri de franciză cu companii din România și Irlanda, cu obiectivul de a dezvolta sute de...

Tranzacții imobiliare de peste 400 milioane euro în prima jumătate a anului

Primul semestru din 2024 s-a încheiat cu tranzacții imobiliare de 419 milioane de euro în România, de peste două...